הנעלי בית האורתופדיות שמקלות על כאבים רבים

 

כפות הרגליים שלנו סובלות לאורך כל היום. נעלי הבית האורתופדיות הן מה שאתם צריכים! הגנו על כפות הרגליים שלכם בכל מקום.


רוצים לשמוע חוות דעת של איש מקצוע לגבי הדרך הכי טובה להפחית כאבי גב ורגליים? מה היה קורה אילו הייתם יכולים לדעת מאיפה מגיעים הכאבים ברגליים ולטפל בהם

המותג סטפוול הולך וקונה לו מעריצים בזכות נעלי הבית האורתופדיות המצליחות שהוא מייצר.

"ניסיתי עשרות נעליים אחרים לכפות הרגליים, אבל מעולם לא נתקלתי קודם בנעלי בית כ"כ נוחות!. נעלי הבית של סטפוול בהחלט עזרו לי להרגיש טוב יותר". כך בדיוק העיד סקוט אדאמס, כירורג אורתופדי מוכר מארה"ב, על נעלי הבית האלה.

 

ד״ר סקוט הוסיף שכאשר יש בעיה בכפות הרגליים, היא עלולה להתפתח לכדי כאבים בברכיים, באגן, ולהגיע עד לגב. "לפגיעות ופציעות בכפות רגליים יש קשר ישיר לבעיות גב".

נעליים אורתופדיות יכולות לשפר את האיזון והקבוצות השרירים בגוף, ובכך למנוע פציעות נגרמות על ידי רעיונות לא נכונים. הן יכולות להפחית את הסיכון לבעיות בגב, בירך ובשדרה, ולכך משמעותן נמשכת מעבר לרגליים בלבד. 

כפכפי סטפוול ,בנוסף להיותם לחלוטין עמידים במים וקלים לניקוי, עיצובם הייחודי מוציא את המים דרך הסוליה ומתוך כך נמנעת הצטברות 

האם ידעתם כי 70% מכאבי הגב והקרסוליים נובעים מנעילת נעליים לא נוחות? כפכפים אלו, הודות לעיצובם הארגונומי, יסייעו בהפחתת הכאב הקשור לתנוחות גרועות שאנחנו עושים מידי יום ביום.

נעליים אורתופדיות מיועדות לתמיכה במבנה הרגליים ולשיפור תמיכה בכף הרגל, בקשרי הרגל, ובאזורים המרכזיים ברגל - העקב והכף הקדמית. הן מיוצרות תוך התחשבות במבנה האנטומי של הרגל ומעניקות תמיכה כך שהרגל יוכל לפעול ביעילות ובנוחות גם בזמן שימוש ארוך. נעליים אורתופדיות יכולות להפחית את עיוותי הרגל, ולהקל על כאבים שנוצרים עקב טורמטים או מאמץ פיזי מרובה.

 

ואז, נכנסת לתמונה התופעה האחרונה שהפכה לטרנד אופנתי רחב היקף - נעלי ה-"סטפוול" שיוצרו על ידי החברה אמריקאית המתמחה באורתופדיה מובילה. נעלי ה-"סטפוול" הן סנדליים בעלי כף רגל השוקלת יתרה על הקערה, והן פתרון אופנתי ששלב אופנה ונוחות.

בפרט, נעלי ה-"סטפוול" מיועדות להפחתת הלחץ על הרגליים והגב, תוך מתן תמיכה מוגברת לקשרי הרגל ולאזורי העקב והכף הקדמית. הן הצליחו לתפוס את השוק עם גרסאות מודרניות ומיוחדות, והתפקיד הגלמורוזי תואם את תמיכת האורתופדיה ובריאות הגוף.

נעלי ה-"סטפוול" התמצאו ליהנות מפופולריות גדולה בקרב האנשים המחפשים לשפר את תחושת הנוחות והתמיכה בזמן שהם נמצאים בתנאי הליכה ועמידה.

 

 

 :שאלות נפוצות

✅ למי מיועדות הנעליים של סטפוול ?

כל אחד יכול להנות מנעלי בית של סטפוול, אך הם מיועדים במיוחד למבוגרים, לאנשים שעומדים או הולכים לתקופות ארוכות, ולאנשים שרוצים לשמור על יישור נכון של הרגל והגב


✅ מהן התכונות של נעלי סטפוול ?

נעלי בית עם בסיס תמיכה שמקדם יישור נכון של הרגל, ריפוד לנוחות, וסוליית גומי שאינה מחליקה לבטיחות. הן גם אופנתיות במיוחד

✅  האם נעלי בית סטפוול יכולות לסייע בכאבי רגליים ?

בוודאי, נעלי בית סטפוול יכולות לסייע בכאבי רגליים על ידי ספק תמיכה וריפוד לרגליים, קידום יישור נכון של הרגל, והפחתת לחץ על הרגליים

✅האם נעלי בית סטפוול מיועדות רק לשימוש בתוך הבית ?

כמובן שלא!

לקוחות רבים שלנו תמיד מעדכנים אותנו עד כמה שהם שמחים לנעול את הנעליים שלנו מחוץ לבית ועד כמה הם נוחות בכל מצב

 יתרונות עיקריים

  •  מיועדות לספק נוחות ותמיכה לרגליים ולקדם יישור נכון של הרגל. הן מיוצרות מחומרים איכותיים ומגיעות עם סוליות שאינן מחליקות לבטיחות נוספת. ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של סגנונות וצבעים לבחירה.

  •  נעל זו עוזרת לשמור על יישור בריא של הגוף שלך. הבנייה הקלה שלו מאפשרת תנועה קלה, בעוד החומרים הנושמים מבטיחים זרימת אוויר אופטימלית, שומרים על כפות הרגליים רעננות ונוחות לאורך כל היום.

  • נעל "Easyslip" מיועדת לתת מענה ספציפית לצרכים של חולי סוכרת, משלבת תכונות מיוחדות המספקות נוחות ותמיכה נוספת לחולי סוכרת. תהנה מהשקט הנפשי בידיעה שכפות הרגליים שלך מרופדות היטב ומוגנות.

חסרונות

  • ניתן לרכוש באופן מקוון רק דרך האתר הרשמי.

הצטרפו ל-0.000 5 + לקוחות מרוצים ששידרגו את חיים עם הנעליים אורתופדיות של סטפוול!

 

הנעליים כל כך קלות ותענוג ללכת איתן. יש לי אותם כבר חודש, והכלהרבה יותר קל. כל שאר הנעליים היו גורמות לכפות הרגליים שלי לכאוב ולקרסוליים להתנפח


User picture

 

איכות מעולה. האתר מציע יתרונות רבים! המחירים טובים וההזמנה מגיעה בזמן שהובטח. קניתי שתי יחידות כי זו הייתה העסקה המשתלמת ביותר עבורי. אני בהחלט חושב שאחזור לקנות עוד כשאצטרך

 

User picture 

 

 

 

קידום: עכשיו 50% הנחה ומשלוח חינם ברחבי העולם לזמן מוגבל!

RELATED ARTICLES